luni, 1 septembrie 2008

Punct.

I'm back..Cum ziceam,m-am intors aceeasi si totusi,alta..Mai linistita,mai puternica si mai plina de viata..Sunt optimista!Am pus in sfarsit PUNCT si o iau de la capat.. Stiu ca,de acum inainte totul va fi bine..Asta imi doresc si asa va fi!
Regret doar ca nu am fost suficient de puternica atunci cand trebuia,ca ma alimentam mereu cu iluzii si vise desarte..Vroiam sa ofer totul,si nu mi-am dat seama ca celalalt nu are nevoie..Insa am invat ca "omului poti sa ii iei ceva cu forta,dar nu si sa ii dai". Asta este..just move on! :)

"No more trouble in my soul
No more time to make me whole
So today I try to tell you
I'll be on my way

Show me where the answers lives
Show me where the truth forgives
In my head I've tried to reason
I'll be on my way

Some say, the road is clear
Some say, confront your fears"

0 comentarii: