duminică, 24 august 2008

She runs..again!


Imi doream de mult timp sa plec..Simteam nevoia sa evadez putin din Iasi,chiar daca nu pot pleca in Vama sau la munte..Evadez intr-o alta lume: ACASA!Acolo unde ma asteapta cu drag familia si prietenii din copilarie..Mi-e dor de ei..Mi-e dor de casa,de strada mea,de vecini si mai ales de Chisinau...Coffee House,Red Club,si desigur Coffee Beans!Maine la prima ora ma gasiti in Coffee Beans!:D
Plec sa imi reincarc bateriile cu spirit de MOLDOVA...Ma voi intoarce aceeasi EU,si totusi alta pentru unii..
Stiind pasiunea mea pentru cafea,Laura mi-a sugerat aceasta piesa.O stiam,dar mi-a placut mult videoclipul.Mersi detka!

1 comentarii:

Laura spunea...

Cat de mult ma regasesc in tot ceea ce faci...Cand am vazut cana aia cu cafea cu floricica...m-am gandit la piesa asta ...iar cand am vazut-o mai jos am zambit :)
Dragul meu Rac...Ne vedem in curand la Iasi