joi, 22 ianuarie 2009

Azi e plumb


Tot vreau si vreau!Dorinta e mai puternica decat ratiunea si sufletul isi cere aripile pentru a se inalta spre cer.Da,acel cer pe care vreau sa-l colorez in fiecare zi asa cum am chef.La fel marea,blocurile si strazile..ba chiar lumea intreaga!Sa pictez vise pestrite cu dungi multicolore si sa imi creez propriul curcubeu.Sa ploua cu soare sau sa ninga cu fulgi de ciocolata..Vreau sa alerg pe un camp de maci fara ca acestia sa se scuture.Sa simt vantul in par si nisipul sub picioare.Sa fac un castel din nori de vata si sa locuiesc acolo. Vreau frumosul si..si tot vreau si vreau!Vreau..sa colorez sufletele oamenilor in nuante de fericire.Vreau..culori pentru iubire si pensule pentru inimi.Vreau sa fiu un zmeu de panza doborat de mii de perechi de maini,de mii de suflete,de sute de mii de soapte si tanguiri.Si totusi sa ma inalt mereu,cu sfori mai puternice,cu aripi noi si culori mai indraznete,tot mai sus si mai sus,spre castelul meu pufos...Pana atunci,tes vise in continuare..E frumos sa visezi,nu?
"Am fost zmeul tau mereu
Sa ma tii in vant nu-i greu
N-ai stiut sa tragi de sfori
Am cazut de mii de ori
Am cazut de mii de ori
Trebuie sa zbor

Sa fac dragoste cu ploaia
Sa fac dragoste cu vantul
Sa fac dragoste cu cerul
Sa ma-ntind pe tot pamantul
Stelele-s pistruii noptii
Luna-i amintirea zilei
Norii sunt cearsaf pe soare
Ei ma vor uita de tine
Ma vor uita de tine
Linistea va curge in mine"

0 comentarii: