miercuri, 7 ianuarie 2009

O cafea fierbinte?


Nu ne mai bem cafeaua impreuna dimineata, la pranz sau dupa-masa. "Hai la o cafea" erau cuvintele noastre preferate.Acea cafea era de fapt mai mult decat o banala bautura..era clipa in care eram doar noi doi..Maini si buze fierbinti..Cuvintele si gesturile se legau fara prea multa logica..Caldura,tandrete,pasiune..toate aveau aroma puternica a cafelei..
La o ceasca de cafea poti sa iesi cu prietenii, cu iubitul,poti sa visezi,sa plangi,sa razi,sau doar sa meditezi in liniste.O cafea e ca o prietena care mereu te asculta,insa niciodata nu te judeca..
Gata...cu greu parca,dar am reusit.Am reusit sa ma debarasez de trecutul apropiat.Credeam ca va fi usor, dar m-am inselat putin. Am observat ca inca mai durea orice amintire si cioburile de gelozie inca ma macinau pe ascuns.Dar gata, de data asta chiar ca am terminat. Am vazut ceva ce m-a facut sa il scot definitiv din perspectiva.
Va trebui probabil sa treaca un timp, ca sa ma pot uita in ochii lui fara sa simt putina furie, gelozie, ura, durere. Sau mai bine zis va trebui sa treaca mult timp pana sa vreau sa pot sa ma uit in ochii lui din nou si sa spun cu prietenie: "Hey,nu ai chef sa iesim la o cafea, ca pe vremuri?"

"Instead of juding day and night
Instead of wasted time on both sides
Instead of guessing what the hell went wrong with me
You'd better breathe with me and feel...

You can buy me with a coffee
I'm so cheap..."

0 comentarii: