duminică, 25 ianuarie 2009

"Linistea va curge in mine.." :)


Pot sustine sus si tare in fata oricui ca stiu ce este fericirea...numai ca fericirea nu este asa cum o gandim noi,omiprezenta,atotcuprizatoare,socanta, durabila.Exista si o astfel de fericire care te face sa numeri secundele sau mai bine spus sa le sari,sa le simti explodand in tine precum artificiile pe care ai dori sa le inchizi in suflet,in amintiri,in ceva pentru totdeauna...dar sunt atat de scurte incat nici nu apuci sa le constientizezi,iti trec pur si simplu prin fata ochilor si cand realizezi deja e gata totul.Ramai cu satisfactia si cu o continua dorinta de a regasi momentul.
Nope...fericirea e ceva mult mai simplu,mai putin socant...este pur si simplu ascunsa in banalul de zi cu zi.Si-ti lasa si destul timp s-o "pipai' dar suntem mult prea disperati in cautarea noastra dupa focurile de artificii pentru a ne uita in sus pe cer si a vedea stelele.
Si-am fost fericita,si sunt in continuare numai ca uneori uit,uit sa privesc in sus spre cer.Cand la marginea dintre vis si realitate ma trezeam in brate dragi,in linistea diminetii,sa simti caldura,aer,lumina,siguranta...eram fericita!
Impinsa de o forta necunoscuta,poate obicei,poate dorinta de a crede,poate constiinta,visez si ma regasesc printre suflete care cauta la randul lor speranta, speranta unui viitor mai bun.Imi regasesc linistea,imi regasesc speranta,credinta...Si sunt fericita...
Cand in multimea de oameni deveniti animale imi gasesc prieteni,suflete pictate in culori comune,ce-si imbiba pensulele in vopsea trecand peste sufletul meu pentru a uni pentru totdeauna culorile sufletelor noastre...sunt fericita
Cand din multimea de experiente pe langa care trec zi de zi ,care ma darama sau ma imping in laturi reusesc sa ma aleg cu ceva,cand din mintea,mana si sufletul meu se naste ceva bun...sunt fericita!
Cand sunt inconjurata de oameni fericiti parca ma "molipsesc" si...sunt fericita!
Cand vad in jurul meu oameni care stiu sa iubeasca si iubesc,mi se umple sufletul si...sunt fericita!
Cand regasesc imprejurul meu liniste si armonie,cand natura sau mana omului reusesc sa-mi acapareze privirea si sufletul...sunt fericita!
Atatea momente de fericire banala pe care le uitam purtati de o cautare stupida a unei fericiri iluzorii.Acum,muzica mea ma insoteste,ma cuprinde,se naste in mine,ma face sa ma nasc din nou...Muzica e liniste si e atat de bine cand e liniste…Fericire si impacare..Eu,muzica si visele..Fericirea! Atat.
Hooverphonic-Mad about you

Hooverphonic-Out of sight

Enigma-Sadness

Erin McCarley-Pony

0 comentarii: