miercuri, 21 ianuarie 2009

Eu si Ea..Ea sau Eu?


Isi inchide ochii,intunericul o cuprinde,noaptea o imbratiseaza cu bratele ei lungi ca ale unei caracatite si o trimite intr-o transa continua.
Transa condusa de muzica,condusa dupa poftele,visele e.Un sentiment ce arde o cuprinde,ca un demon ce o devoreaza din interior.
Priveste valurile..
Dorinte, amintiri, dor, toate ii trec prin minte timp de cateva secunde,pana cand mana unei persoane apare pe umarul ei.Ea tresare usor fara ca acea persoana sa-si dea seama.El pleaca mai departe..Eu si Ea..Ea sau Eu? Aceeasi!
Simt cum picuri reci de apa se preling pe corpul meu.Ma uit in sus,nu vad nimic,nu pot!Apa-mi intra in ochi,sunt nevoita sa ma uit inainte..Stau ca un copac si nu fac nimic.Vantul trece pe langa mine..Imi canta,ma alina,ma duce departe..Cand a fost asta?..Sau n-a fost?Vreau din nou..Imi pierd mintea cu nimicuri..nu ma mai pot concentra la nimic inafara de amintiri..Nu-mi pare rau.. Imi pare rau ca o parte din zilele mele s-au dus aiurea.S-au dus si au ramas acolo.
Vreau..vreau si tot vreau..Dar ce vreau?Vreau ceva in continuu.Vreau sa-i intru pe sub piele,sa-i curg prin vene,artere,ajungand la inima si mai apoi sa ma preling pe buze..Mi-e dor de ceva.Si nu numai ca imi e dor dar in minte incep sa-mi apara amintiri.E ceva cu ele?Poate vreau ceva din ele,de atunci..de cand!?
Tot ce e frumos,dureaza putin.Nu se va schimba nimic cu textul asta,dar nu-mi pasa.
Continui sa sper.. oare?
Aiurea!
Inca o tura de lacrimi,durere interioara,geamana-mi spune “Zbiara!”,piele-mi urla,capul imi bubuie,corpul imi tremura,muschii ma dor..dar stai..Alte amintiri,le vreau inapoi!
O ploaie puternica,putina nebunie,muzica rasuna,corpul se misca,danseaza,stropii se imprastie pe haine..ma invart in cercuri..Ploua in iulie..Ploua in Vama..
Sa inchid ochii,sa plec departe,acolo unde as vrea sa fiu,sa fac ceea ce vreau sa fac,cum vreau sa fac,sa-mi plimb mainile prin aer avand impresia ca imi iau zborul, sa fiu in lumea mea!..Sa tresar ritmat pe aceleasi beat-uri,sa incep sa fredonez fara ca macar sa-mi dau seama,noaptea sa ma inghita,sa te pierd in intunericul infinit,apoi sa se termine totul la fel de brusc.
"Si camera de zi
Va fi-mbracata-n alb
Cand n-ai sa ma mai chemi
Va fi ceasul stricat
Si multe sensuri noi
Pe chipul hasurat"


"Love is a wild animal
It bites and scratches and steps towards me
It holds me tightly with a thousand arms
and drags me into its love nest
It devours me completely
and retches me back out after many years
It drops softly like snow
First it gets hot then cold in the end it hurts"

0 comentarii: