duminică, 26 octombrie 2008

Galbena gutuie


Bagaje.Taxi.Natshka.Maxi.Vama.Foaaaamee!!!Vama.Chifle"Franzeluta"cu cascaval si sticks-uri cu sare.Nu ne mai e foame.Dar ne este sete.Ghinion,am uitat sa am luam apa.Soare si nori de vata pe cer.Miros de primavara.Alergam odata cu vantul,lasand in urma case si kilometri de asfalt serpuitor.Campuri ruginii.Brazde negre ce se odihnesc la soare.
Blonde.Multe blonde.Muzica la casti.Karaoke in maxi.Priviri ciudate.Bancuri cu si despre blonde.Radem.Pozam.Ne maimutarim.Drajeuri Dirol sau Orbit.Who cares?:))
Chisinau.Gara Centrala.Aud sloganurile caracteristice:"Beliashi s measom!" "Otravaaaaaaa,otrava pentru tarakani si shioareshi!" :))
Viile de la Stauceni.Imi amintesc cum veneam cu colegii la cules struguri.Ma plimb incet spre casa,pe strazile unde am copilarit fara nici o grija.Vad casa parinteasca.Parca a imbatranit si ea.S-a facut mai mica..de fapt,am crescut eu.Prin geamul de la bucatarie imi zambeau doua gutui...Mi-a fost dor,enorm de dor..
Sunt fericita.Mai fericita decat altii.Mi-am dat seama ca e mai important sa apreciezi corect ceea ce ai,decat sa plangi pentru ceea ce iti doresti si inca nu s-a realizat.E placut sa stiu ca indiferent ce se va intampla,cineva ma va astepta mereu cu bratele deschise si multa iubire.

Tudor Gheorghe-La fereastra cu gutuie

0 comentarii: