marți, 28 octombrie 2008

Personal,si totusi..impersonal


"Iti pot ignora prezenta,dar nu imi cere sa ignor lipsa ta".Candva..demult..Acum,zambesc,e adevarat,caci nici lipsa,nici prezenta ta nu-mi mai spun ceva.Pe cine pot acuza?M-am resemnat inainte sa pierd,am renuntat la victorie,fara sa fi inceput lupta,am inchis ochii si am asteptat lacrimile,chiar si atunci cand ele puteau sa fie zambet.Am renuntat la vicii pentru a recapata savoarea lor.Am privit poze vechi pentru a-mi cauta sufletul printre amintiri,dar nu l-am lasat acolo.Am renuntat la tot ce a fost pentru ceea ce va fi...Am devenit o stare...Si-atunci...Cred,respir,ma gandesc,zbor,cant,ma infior,privesc,ma arunc,soptesc,ma inalt,ma transform,zambesc,incerc,ma caut,cobor,tac,plang,mi-e dor, ma pierd,iubesc,aleg,ma regasesc,uit,alerg,imi doresc,simt,tresar,ma emotionez, ascult,lacrimez,ma zbat,ma sting,vreau,ma aprind,stiu,rasar,apun,traiesc mereu,mai mor putin,rad,stralucesc,gresesc,iert,atrag,imi amintesc,alin,resping,invat,visez,sarut,surprind,ma indragostesc...Si nu sunt decat o stare,sunt doar un sentiment...al meu..al tau..

0 comentarii: