duminică, 12 octombrie 2008

Great days!

Ieri am participat la fotomaraton.A fost pentru prima ora cand am luat parte la un astfel de eveniment,dar cu siguranta nu ultima.A fost super distractiv.La inceput am fost intimidata de aparatele celorlalti,unul mai performant decat celalalt,cu obiectivul cat telescopul.Cu bombonica mea mica si roz(da ROZ!)mi-am facut timida loc prin multime si am luat primele 4 teme:carti si ziare,Asterix,tacere si Iasi 600.Inarmata cu Pinky(aparatul meu:D) si o cafea am inceput cursa.Din fericire am avut inspiratie pe tot parcursul zilei si am facut poze frumoase si unele chiar ingenioase,mai ales "Rascruce" "Stop" sau "Obiectiv".Unele teme au fost putin mai grele,dar cred ca m-am descurcat.Din pacate,nu am voie sa public pozele pana in noiembrie,cand se desemneaza castigatorii.Sper sa ma aflu si eu printre ei :P

Astazi a fost concert Zdob si Zdub in Piata Unirii.Eu am aflat cu juma' de ora inainte si astfel a fost totul spontan.Ok people,let's party!!!Si a fost un party nebun.Chiar daca aveam febra musculara la picioare inca de la maraton,azi am cantat si am dansat hora pe toate piesele Zdubilor,pana nu mai puteam sa respir.A fost prea tare!Mi s-a facut dor de Moldova,de Chisinau si de casa,dar mi-a trecut foarte repede,fiindca si Iasul este deja acasa pentru mine.M-am simtit foarte bine alaturi de prieteni si de multimea care canta la maxim,mai ales piesele in rusa,la care nu stiau exact pronuntia cuvintelor,dar cantau din inima,asa cum auzeau.Insa a lipsit una din persoanele dragi mie,Laura,dar care a fost prezenta acolo prin spiritul ei liber si iubitor de Zdob si Zdub.Missed you!
Am auzit ca vor veni si Gandul Matei,asa ca meet you there!

1 comentarii:

Laura spunea...

Chiar asa este..am simtit concertul din cafeneaua actorilor din centrul Bucurestiului si m-am simtit "acasa" cu spiritul. see ya in Bucuresti...