marți, 9 decembrie 2008

Beatitudine

E frumos..Inspirata de tot ce ma inconjoara,mai calma si mai fericita,aceeasi eu si totusi alta mereu,adunand cu grija noi si noi experiente,sentimente si amintiri.Imi creez zilnic un univers din ce in ce mai colorat si mai viu.Ma alimentez din frumos,incercand la randul meu sa infrumusetez existenta mea si a celor dragi mie.Un sentiment de beatitudine,libertate,liniste si pace.Am reusit sa gasesc un echilibru interior,chiar daca pentru altii acesta reprezinta un haos.Lumea mea e presarata cu valuri inspumate si vant de primavara.E creata din zambete,entuziasm,sperante si idei nastrusnice.Iubire,tandrete,gingasie si inocenta...Lista starilor placute poate continua la nesfarsit,dar pe moment ma opresc aici si fug in patut ca sa visez frumos!
In loc de somn usor,Kwoon - I lived on the Moon

0 comentarii: