joi, 25 decembrie 2008

Craciun Fericit!



E atat de frumos afara!Incredibil!Ghemuita in patut,la caldurica si cu ochii atintiti pe geam,urmaresc dansul fiecarui fulg de nea..Strada e neobisnuit de pustie,e liniste si e frumos..Zeci de ornamente luminoase sclipesc multicolor si imi creaza o imagine de basm..Imi place iarna,imi place zapada,imi place Mos Craciun!:)Odata cu fulgii de zapada,cerul imi cerne noi idei si vise..Visez..ca doar la asta ma pricep de minune.Visez pentru mine,pentru tine..poate pentru un "noi" in viitor,pentru toti si pentru toate..Cred in vise si cred in mine!Stiu ca Anul Nou o sa imi aduca tot ceea ce imi doresc,e destul sa vreau cu adevarat!
Ma pierd in vise si in muzica..Ma desprind si zbor departe..Acolo unde sunt doar eu in lumea mea si renasc mereu,mai puternica de fiecare data!
Sarbatori Fericite!


James - Getting Away With It

Goldfrapp-Happiness

0 comentarii: