marți, 16 decembrie 2008

Dependenta


Cu totii avem micile noastre placeri,lucruri marunte,dar existentiale pentru fiecare dintre noi.Am auzit un fragment dintr-o melodie si deodata,mi-au trecut zeci de ganduri prin cap..
Sunt o dependenta!Recunosc!Sunt dependenta de ciocolata,de cafeaua zilnica intr-un anumit local,de bomboanele M&M's si jeleuri multicolore!Sunt dependenta de oameni,de prieteni dar si de strainii de pe strada.Imi place sa privesc in ochii trecatorilor si sa imi imaginez viata lor..Sunt dependenta de blogul meu si aberatiile de aici..Ador soarele si caldura lui in aceeasi masura in care imi place jocul fulgilor iarna..Nu as rezista nici o zi fara muzica,fara lucrurile care ma fac sa zambesc,fara sa simt toata seva vietii alunecandu-mi prin vene..Dependenta de emotiile si crizele mele,autocritica si miile de intrebari ce mi le pun zilnic..Dar cel mai important: sunt dependenta de FERICIRE si IUBIRE,fie acestea trairile mele sau a celor din jur..nu conteaza,atat timp cat vad fete radiind si oameni fericiti!
Piesa celor de la Vama Veche m-a facut sa ma gandesc ce reprezinta cu adevarat fericirea..Pentru fiecare ea inseamna altceva,dar cu siguranta FERICIREA ESTE SIMPLA!
Marea la picioare,desculta,cu nisip pe sub unghii si praf prin par,jucandu-ma cu vantul si nisipul...asta e FERICIREA MEA!
Si acum,o piesa la fel de simpla,despre fiecare dintre noi,despre toti si despre nimeni..
"{Progresam si uitam, sa fim fericiti,
Ingropam bucurii, intr-o mare de biti,
Nu te mai poti ascunde, esti mult prea conectat,
Nu mai poti sa fii singur, esti identificat,
Nu mai poti sa refuzi,nu te lasa sa crezi,
Te invata sa-ti cauti iubirea pe net,
Viata este viteza,nu mai poti sa te-opresti,
Te strivesc cei din urma daca incetinesti,
Cineva sa opreasca invazia de biti,
Cineva sa ne faca din nou fericiti.}

Fericire-i cand iarba apare,
Fericire-i cand raza de soare,
Intra-n cort si iti mangaie fata,
Aeru-i sarat.

Fericire-i o sticla de vin,
Fericire e cerul senin ,
Intr-o zi in care ai hotarat
Sa alergi pe camp.

Fericire-i cand puiul de om
Vrea in brate si moare de somn,
Fericire-i cand frunzele cad
La un picnic in parc.

Fericire-i cand iti amintesti ,
Cat de fericit esti cand iubesti,
Fericire-i cand dormi tu la ea ,
Chiar pe canapea.

Fericire e cand tatal tau,
Te invita la el in birou,
Si deschide o sticla de bere,
Prima bere din viata ta.
{Fericiti, fericiti}"


0 comentarii: