luni, 1 decembrie 2008

Si iarasi decembrie..


Un labirint de alei ce nu duc nicaieri..O mana calda si o imbratisare...Ornamente si lumini de Craciun..Un separeu si o lumanare mica,a carei lumina nu ma mai incalzeste..O cana de ciocolata delicioasa si o lumina rosie..difuza.Cuvinte si sperante...Planuri de viitor,poate..Un sarut furat dar totusi daruit si o imbratisare.Doi..O noapte frumoasa si apoi..Nimic.Tacere si asteptare...
Mi-e frica de fulgii de zapada,mi-e frica de decembrie..Percep fiecare fulg ca pe o sageata cu amintiri otravite ce ma urmareste..Pericolul e inevitabil.As vrea sa ma arunc in zapada pufoasa,dar acum nu as mai avea acea senzatie de libertate ce o aveam candva,ci m-as zdrobi in mii de cioburi inghetate.Am devenit o figurina de gheata,inauntrul careia se mai zbate incet,incet o inima la fel de transparenta..Prin vene imi curge dor si pasiune in loc de sange..Pentru cat timp insa?Plang cu cristale zambitoare,transformand povestea in diamante.Le asez intr-un cufar alaturi de cateva pagini arse si imi continui povestea.."Visul unei nopti de iarna"..
Si iarasi decembrie..Unul si unul..Niciodata doi?

1 comentarii:

Anonim spunea...

cred ca anumite persoane sunt facute pentru a fi singure.pentru totdeauna