vineri, 5 decembrie 2008

Dezintoxicare :)


Din cauze tehnice nu am avut net cateva zile..si cum eu nu ma prea pricep,a durat un pic mai mult sa rezolv problema:))Excluzand sevrajul din prima zi,aceasta perioada de izolare fost chiar foarte placuta.Poate e si asta un fel de dezintoxicare a sufletului.Am fost eu cu mine in lumea mea.Clar?:)
Am redescoperit filme vechi si piese demult uitate.Mi-am reincarcat mintea si spiritul cu versuri,note si refrene,iar acum sunt pregatita pentru tot ce ma asteapta.Si din nou,alte stari si alte trairi..Din ce in ce mai intense,mai surprinzatoare si mai relaxante..
Incep cu I Want To Break Free!
I want to break free!
I want to break free!
I want to break free from your lies
You're so self satisfied
I dont need you!
I've got to break free
God knows,God knows
I want to break free!

1 comentarii:

Unknown spunea...

hmmm...eu dak nu am net nu stau in casa;))..