miercuri, 10 decembrie 2008

Tarziu in noapte..

Acu cateva ore simteam ca lumea mea cu norisori dulci si pufosi se prabuseste si ca eu o sa ma lovesc,din nou,de realitatea ingrozitoare!NU,viata NU este sadica!Poate fi doar daca TU o faci sa fie asa!Fiecare dintre noi face alegeri in viata,NOI si nimeni altcineva nu poate hotari in locul nostru.Si nu ai dreptul sa dai vina pe soarta,viata sau pur si simplu,pe altcineva pentru tristetea ta!Daca TU refuzi categoric ceea ce ti se ofera si cauti mereu pretexte ca sa nu fii fericit,e doar vina TA!
Stiu ca e greu sa ai incredere si sa te lasi in voia sentimentelor,fara sa-ti fie frica ca o sa fii ranit..Stiu ca e dificil sa inveti sa iubesti din nou..Dar nu uita ca fara iubire si speranta nu poti fi fericit!TU ai ales sa fie asa..
Am obosit sa ghicesc ceea ce simti sau nu si sa incerc sa-ti intuiesc urmatoarea miscare in jocul asta stupid...Nu e decat un joc cu reguli dure,de care nu aveam nevoie pentru a fi fericiti,dar pe care ai insistat sa-l jucam..Si mereu aceeasi intrebare:se va sfarsi vreodata?!
Chiar daca mi-am creat o lume idilica in care evadez zilnic pentru a scapa de amintiri si sentimente,aceasta devine din ce in ce mai incolora,fiindca nu mai am puterea sa pun culori cu pensula in acest tablou.Ca sa pot sa mai am rabdare,ar trebui sa imi oferi macar o umbra de siguranta ca totul va fi bine..NU POT sa lupt cu morile de vant!Sunt sigura ca mai am puterea sa astept,ca undeva in adancul sufletului au mai ramas sentimente...dar la ce bun?Da-mi macar un motiv pentru care sa mai lupt..
Contrar celor de mai sus,sunt FERICITA!Am petrecut o noapte minunata,am cantat si am trait fiecare vers din "Simply the best" "Hero","I want to break free",si desigur "Vama Veche-Vama Veche",pentru ca asta sunt EU si asta am ales:sa fiu FERICITA si sa ma bucur de fiecare minune a prezentului.Ce rost are sa ma ingrop in trecut sau sa tremur pentru viitor?In definitiv,totul va fi asa cum imi doresc...
Traiesc,simt,zambesc,cant si plang,dar toate astea fiindca sper si iubesc..
"Because our love comes again
Just when I've broken down I found
Love can come again.."

0 comentarii: