miercuri, 31 decembrie 2008

Happy New Year!


A mai trecut un an din noi..A fost greu,a fost usor..A fost ciudat..Ca intr-un carusel ce se invarte cu viteza prea mare,am trecut prin toate starile posibile fara sa le percep asa cum ar trebui..Acum insa a venit timul sa le asez pe toate la locul lor si sa fac ordine in dulapiorul cu amintiri..Am avut sute de viziuni asupra prezentului,mii de vise si sentimente contradictorii..Am invatat atat de multe incat aproape ajung sa iti multumesc pentru tot ceea ce nu a fost..
Zile petrecute sus intre nori pufosi de vise,fara nici o tangenta cu realitatea si nopti inecate in sinceritate dureroasa..Clipe de iubire,dar si secole de absenta..Am avut totul si nimic in acelasi timp..Ciudat,cum am mai zis..
Dar cel mai important e ca am invatat sa pretuiesc ceea ce am,unica certitudine..prezentul.
Dragoste?!Da,si despre asta am inteles multe.
Dragoste cu portia nu se poate.Sau daca iubim pe cineva azi,poimaine nu-l mai iubim pentru ca si-a luat acum doua zile portia de dragoste?Ciudat..
Fiecare cu tabieturile lui,cu trecutul care e bine sa ramana personal...
Dar daca ai suferit inainte nu mi se pare corect sa te razbuni pe persoana care incearca sa iti ofere dragoste..Nu-ti portiona dragostea;nu va ajuta pe nimeni..
Nu astepta prea mult pana sa ii spui cuiva "te iubesc".S-ar putea sa fie prea tarziu cand o spui.
Ajungem in situatii care ne convin,dar scarbiti parca de ce s-a intamplat in trecut, nu apreciem ce avem langa noi.
Din pacate,atunci iti dai seama de valoarea unui lucru,dupa ce il pierzi si putini sunt norocosii care mai primesc o a doua sansa..
Azi..nu mai e nimic.Azi s-a consumat.La fel de repede.Maine..e neconsumat,e nou.Si are miros de praf si de nou in acelasi timp.Pentru mine,azi e trecutul,iar maine e viitorul.Clipa e prezentul pe care il pretuiesc atat de mult.
Nu e usor,dar nici tare greu.Imi doresc si pot!
Si las aici,incuiat in cuvinte rasuflate,decembrie ...si tot ce a insemnat el pentru mine..Cu fruntea sus,cu noi vise si dorinte,intru zambind in Noul An,pentru ca totul depinde doar de mine.
Fericire,fericire,fericire,fericire,fericire,fericire,fericire,fericire,fericire si doar FERICIRE!
"Imaginea ta,
Cat de mult o pastrez.
De-atata privire
Aproape s-a sters.

Distanta si timpul
Se joaca cu noi...
E proba credintei
Pentru-amandoi.

Caut iar
Chipul tau in priviri,
Ai plecat
Si-n ochii atenti
Mi-ai lasat
Naluciri...

Sarcastica proba
A unui destin
Cu scumpa valoare
Platita din plin.."
Punct si de la capat!

2 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

la multi ani!

Anonim spunea...

multi ani, scumpa
;*