duminică, 7 decembrie 2008

I'm a new soul!


Un weekend foarte agitat,cu drumuri lungi si obositoare dar si cu revederi frumoase!Ti-am promis ca,curand vom fi impreuna si vom rade de tot ceea ce a fost si uite ca asa a si fost!Prieteni vechi dar si noi cunostinte,oameni care mi-au devenit apropiati din primele clipe si de care deja imi este dor!
M-am lasat in voia sunetelor,am zambit fiecarei raze de soare si am inspirat toata culoarea cerului senin.Si totusi,e decembrie..De asta data,in ciuda ploii de afara,e un decembrie mai frumos!Piesele si versurile care m-au facut sa zambesc:
"I'm a new soul
I came to this strange world
Hoping I could learn a bit 'bout how to give and take
But since I came here, felt the joy and the fear
Finding myself making every possible mistake!"

"I got a pocket, got a pocketful of sunshine.
I got a love, and I know that it's all mine.
...And there's no more lies.
In the darkness, there's light.
And nobody cries.
There's only butterflies."

0 comentarii: