sâmbătă, 9 august 2008

Lasa-ma in pace!

Am o noua pasiune, si anume piesele Danei Nalbaru de pe noul album "Parfum"

Azi iar te-ai trezit
Cu fata la cearceaf si-ai zis
Nu te sarut
Atat imi doresc
Sa pot zambi cand ma trezesc
Vreau sa te uit
Poate e mai bine
Plec de langa tine
Si iti spun
Da, da
Daca nu iti place
Lasa-ma in pace
Iesi din viata mea
Daca nu iti place
Nu te mai intoarce
Vreau pe altcineva  
Azi nu-mi mai doresc
Parfumul tau sa il gasesc
Pe perna mea
Nu te mai iubesc
Si nu mai vreau sa ma-nvelesc
Cu haina ta
Poate e mai bine
Plec de langa tine
Si iti spun
Da, da
Daca nu iti place
Lasa-ma in pace
Iesi din viata mea
Daca nu iti place
Nu te mai intoarce
Vreau pe altcineva
Daca nu iti place
Lasa-ma in pace
Iesi din viata mea
Inima nu vrea
Sa te-apropii iar de ea
Poate e mai bine
Plec de langa tine
Si iti spun
Da, da
Daca nu iti place
Lasa-ma in pace
Iesi din viata mea
Daca nu iti place
Nu te mai intoarce
Vreau pe altcineva
Daca nu iti place
Nu te mai intoarce
Vreau pe altcineva

0 comentarii: