sâmbătă, 9 august 2008

In asteptarea acelui "TU" de care am nevoie..

Ce-i cu zgomotul asta infernal?!Ca si cum un roi de albine imi bazaiau in cap.Era vecinul care isi aranja gazonul la 7 dimineata,in weekend!Am realizat ca unii chiar nu au ce face in pat :))
 Am deschis cu greu ochii,imi simteam pleoapele de plumb,vroiam sa mai dorm inca cateva zile bune pentru ca stiam ca buna mea dispozitie e deja compromisa.Insa soarele imi zambea jucaus printre jaluzele si parca imi spunea"Haaaaiiii trezeste-te!Iesi,plimba-te,danseaza,canta,bucura-te de viata!"Am realizat ca se pot schimba multe in capul meu dupa cateva ore de somn.Am deschis balconul si un miros de iarba proaspata mi-a inundat simturile... Am inhalat adanc mirosul de iarba amestecat cu cel specific diminetelor racoroase de vara... Acest cocktail de soare,iarba,mirosuri,oameni,mi-a creat o stare de bine...nu stiu cum sa imi explic,poate ca aceasta stare de bine vine din interiorul meu sau poate de la cei din jur.Habar nu am, important e ca izvoraste de undeva..Am hotarat sa fac ceea ce imi zice Soarele..Am deschis T.V.-ul si am prins un fragment dintr-o piesa pe care nu o mai auzisem,dar care se potrivea perfect in dimineata asta.Cert este ca am inceput o noua zi cu zambetul pe buze, una in care ma asteapta aceleasi lucruri,aceeasi oameni dragi mie,dar o zi in care eu nu astept pe NIMENI! Si DA, am sa ZBOR,pentru ca asta imi doresc!
Bucurati-va si voi de aceasta piesa...lasati-va imaginatia sa zburde pe acordurile ei!


0 comentarii: