duminică, 17 august 2008

O seara minunata



Stateam inchisa intre zidurile de beton ale apartamentului..Simteam ca ma sufoc,ca si cum soarele imi batea fix in cap si imi fierbea si ultimul neuron:))In sfarsit s-a inserat si o adiere usoara facea atmosfera mai suportabila.Am iesit in oras cu fetele,ne-am plimbat printr-un parculet si apoi am mers la un suc.In drum spre casa ne-a lovit inspiratia si am facut o gramada de poze,ne-am maimutarit si am ras pana la lacrimi!Am avut si o tentativa de a merge sa dansam,dar era prea tarziu..Am zis ca o lasam pe alta data,cand o sa aveam si mai mult chef :)Dar am trecut pe langa un barulet de unde rasuna"Outta my, outta my head/Want you outta my head/Outta my, outta my head
Get outta my head!" normal ca nu m-am putut abtine si am inceput sa dansez pe strada!Am prins si eclipsa de luna...Frumos!Si acum,putin obosita dar totusi senina si cu zambetul pe buze va spun Noapte Buna!
Multumesc fetelor pentru aceasta seara si pentru multe altele care vor urma!

0 comentarii: