sâmbătă, 23 august 2008

Rezumat?!

Sabina,Diana si Sebi.Backdoor.Beck's.Tequila shot.
Conversatii.Amintiri.Vise.Rasete.Tequila shot(stiu k am mai zis,dar era altul).
Cantam.Radem.Plecam?Unde?!La Roman!De ce?!De ce nu?!Hai!Telefoane.Sms-uri.Pheonix.Tequila shot.Beck's (again).Taxi.Acasa.Nu mai plecam..Pizza?Dap!Taxi.Pizza.Beck's.Tequila?!Nu mai au..Vodka?Da!Lamai.Iarasi telefoane,sms-uri..E tarziu.Hai sa fugim la Roman!Ok!Beck's.O intrebare isi face timida loc in capul meu: Eu de ce naiba plec la Roman?!Mai conteaza?Eu nu raman acolo,doar merg la o plimbare..cu cel de care imi era dor.De ce? Pentru ca imi era dor..si pentru ca stiam ca e obosit si imi era frica sa nu adoarma la volan.Pretexte?Poate..Simteam nevoia sa il vad,sa am grija de EL(NU gandea alcoolul din mine)..Mergem?Stai ca mai are treaba..Beck's.E 4 dimineata.Nu mai plecam,vine "Romanul" la noi..Dezamagire?Nu cred..E mai bine asa..Imi trece dorul..incet,dar sigur!Astept in continuare cu Sabina,Diana si Sebi..Imi fac griji pentru cum ajung ei..Sunt obosita,foarte obosita..Cafea si o felie de tort de ciocolata!Perfect!
"And above all,think chocolate!"Asa a inceput totul,asa se termina...Ma simt BINE!!!
A ajuns "Romanul"..O ploaie de "pa-pa" si pupaturi..Ei pleaca.Taxi.Acasa.Dush si nani!Nu pot sa adorm.Ma simt prea bine ca sa adorm..Dau un "replay" in mintea mea..A fost FRUMOS!Am cunoscut 2 oameni noi,care intr-o singura seara mi-au lasat impresia ca ne cunoastem de ani buni..Deschisi,veseli,de treaba,grijulii si extrem de nebuni!Mi s-au intiparit in minte,Diana cu "Tell me!Pliz,tell me!" si Sebi cu "I'm okey!" :))
Ei pleaca curand inapoi..Iarasi pentru cativa ani buni.Le doresc tot binele din lume,multa bafta si implinirea dorintelor!Sper sa ne revedem vreodata,cat mai curand posibil..:)
Si melodia care ne insoteste de cateva zile:

0 comentarii: