marți, 18 noiembrie 2008

Cu drag..


E ciudat cum un simplu cantec poate sa aduca inapoi atatea aminitri si sentimente,chiar daca nu ascultai melodia respectiva cand simteai ceva anume..pur si simplu te proiecteaza in trecut,intr-o serie de intamplari pe care poate le uitasei sau care au ramas special ingropate undeva in coltul mintii,in speranta ca vor fi date uitarii..Astazi,din subiect in subiect,fara sa vreau,am descoperit un alt sertar cu amintiri.Amintiri frumoase dar care pana acum au fost eclipsate de cele mai putin placute.Spre surprinderea mea,am realizat ca acestea conteaza cel mai mult,si daca asa a fost sa fie ca povestea sa nu aiba "happy end",atunci merita sa retin doar clipele frumoase.Toate sentimentele si trairile,pozitive sau negative fac parte din mine,nu am cum sa ma eliberez,pot doar sa lupt ca cele frumoase sa primeze.Si am zambit cu drag catorva fantome:melodii,un tort de ciocolata,cativa fulgi de nea,niste muscate din geam si un motan neastamparat :)
Moby-Whispering wind

0 comentarii: