vineri, 21 noiembrie 2008

Uita!

Uita tot ce am scris sau am spus..Uita lucrurile pe care le-am facut pentru tine,uita tot ceea ce iti arata cat de mult insemni pentru mine.Uita ca te-am surprins de atatea ori.Uita ca am luptat pentru un "noi"imaginar!Uita ca nu am vrut sa renunt!Uita ce te-am tinut in brate cand aveai nevoie.Uita ca ti-am inteles disparitiile si mai ales,uita ce ti-am respectat tacerea!Uita "povestea" care ne-a facut "HAAAAAPPY!" la un moment dat..
Oricum ai uitat demult,stiu.Nu ai cum sa retii ceea ce nu e important pentru tine.O "alta" nu este niciodata mai importanta decat "alta".Iti e uosr sa uiti,te-ai obisnuit..:)
Si eu am uitat multe..Am uitat de lacrimi si sperante,am uitat promisiunile desarte si mai ales,am uitat de mine...Am uitat totul in ziua in care ti-am facut o surpriza.Ai zambit ca un copil inocent si atunci am uitat tot.A meritat sa lupt pentru acel zambet...Tu insa ai uitat.
Dar am inteles ca m-am luptat cu morile de vant...si evident,am pierdut.Nu imi pare rau de nimic altceva,decat de faptul ca m-am pierdut pe mine insami.In incercarea de a crea un "NOI" am uitat de "EU"...Acum lupt doar petru mine..
O alta dovada ca nu am uitat:

0 comentarii: