marți, 25 noiembrie 2008

Simplu

Un simplu...buna dimineata!Imi beau cafeau si ma gandesc..La ce?!La cine?!La tot si la toti sau poate la nimeni si la nimic..Chiar nu mai stiu ce vreau si mai ales ce-mi este rezervat pe viitor..Poate e buna si perioada asta de stagnare..Nu am fost niciodata prea rationala,insa acum chiar refuz sa gandesc!Vreau doar sa simt,sa actionez din instinct fara sa imi fac griji pentru reactia celor din jur.
M-a impresionat piesa de teatru la care am fost ieri "Sluga la doi stapani" si mai ales,am ramas uimita de dansurile copiilor cu deficiente de auz care invata la Grupul Scolar "Vasile Pavelcu".Trebuie sa recunosc ca am avut lacrimi in ochi cand am vazut cat de bine danseaza pe muzica pe care nu au cum sa o auda.Si sunt atat de mici,draguti si nevinovati!Sper ca aceasta actiune sa fi strans cat de cat suma necesara pentru a-i ajuta pe acesti ingerasi.Bravo si trupei "ALTER" pentru pasiunea,talentul si mai ales toata munca depusa in sprijinul acestor copii.
Nu stiu care ar fi legatura dintre toate ideile de mai sus,dar se invart toate in capul meu si pur si simplu simteam nevoia sa scriu,coerent sau nu,nu imi pasa pentru ca incerc sa nu mai gandesc...:)Ma axez pe muzica,caci doar suntele mai pot restabili un echilibru fragil in capul meu. In fine,nici eu nu stiu ce aberez.
O noua portie de Placebo si o zi cat mai relaxanta!

0 comentarii: