vineri, 14 noiembrie 2008

Nu mai vreau si gata!!!


NU mai vreau sa ma mintiti!
NU mai vreau sa aud zilnic"O sa fie bine!".
NU mai vreau "Ai sa vezi ca o sa se rezolve!".
Nu mai vreau nici macar sa imi soptiti "Asteapta!"
Nu mai vreau sa "Gandesc pozitiv!"
Nu ma ajuta si basta!Urasc cuvintele astea mai mult decat situatia in sine.Urasc asteptarea!Urasc sa ma mintiti si mai ales,sa ma mint!Ce rost are?Cu ce te consoleaza sa iti zica cineva "o sa fie bine" in timp ce tu te ineci in lacrimi si esti constient 100% ca NU o sa fie bine?!Nu mai ai nici o sansa,si daca tot speri ca o sa fie bine te amagesti la infinit si nu rezolvi nimic.Asta e,accepti situatia,te descarci si apoi,dupa un timp,poate ai forta necesara sa o iei de la capat.Dar ce greu e sa faci toate astea..Sa ai puterea sa infrunti si cel mai crud adevar,sa plangi si sa urli pana nu mai ai aer,sa iti doresti sa nu mai vezi si sa nu mai auzi nimic,sa vrei sa fugi si de cei mai dragi oameni..
Am ajuns la saturatie!Inca un pic si cedez.Nu mai vreau sa sper,nu mai vreau sa cred,nu mai vreau sa visez!NUUUUUUU mai vreeeaaaau!Si atunci tip si dau din picioare ca un copil rasfatat cand nu i se indeplinesc dorintele.Imi inec sperantele in oboseala si imi pun visele in clor,sa iasa toate culorile frumoase din ele!Le-am consumat aiurea si acum nu mai am voie sa ma joc.
Vreau sa ma detasez cumva si sa fiu in stare sa gasesc un ecou lucid al gandurilor mele..Nici nu mai stiu ce vreau si ce nu mai vreau...Pur si simplu..oboseala,raceala,picaturi de ploaie,ceata si mai ales..dor.
"Si zambesc cu sete,aprind o tigara intre lumi si astept,poate trece timpul,mai repede si pot sa plec.."

0 comentarii: