joi, 27 noiembrie 2008

Frig

Neatza!In casa e frig.Si intuneric..Abia am reusit sa imi dezlipesc pleoapele,ca am si deschis calculatorul.Muzica,doar muzica ma trezeste si ma incalzeste in astfel de dimineti seci.Urmeaza o noua zi,mai mult sau mai putin grea,depinde de cum vreau eu sa fie.Si stiu ca o sa fie bine,pentru ca "You're my star!" :)
Stereophonics - You're My Star

"You fly with angel’s wings
You’ve got my blood in your veins
And your eyes see everything
And they shine like diamond rings
You’re my Sunday,
Make my Monday come alive,
Just like Tuesday you’re a new day, wakes me up,
Wednesday’s raining,
Thursday’s yearning,
Friday nights,
Then it all ends at the weekend, you’re my star!
Sing their song, play their music, and don't forget to buy their single!"

1 comentarii:

Anonim spunea...

be happy!
eu in fiecare dimineata ma trezesc zbuciumata de urletul mamei si nu mai stiu in ce parte s-o iau, ce sa fac, in ce baie sa ma duc, cu ce sa ma imbrac, machiez, ce caiete imi iau si tot asa
:))