vineri, 7 noiembrie 2008

Imi tes sufletul din dantela colorata


Si ce daca soarele a disparut,e noiembrie,frig si innorat?Si ce daca copacii sunt la fel de goi ca ochii de care imi amintesc mai mereu?Si ce daca fetele trecatorilor imi inspira doar tristete si grija?Si ce daca am fost una din acei trecatori?Si tu ai fost unul din ei!Imi vin in cap versurile "The sweetest sadness in your eyes,
Clever trick.."
Am revenit la starea mea normala,aia in care plutesc prin vise si fac planuri de viitor,vad si simt culorile vibrand in jurul meu.Muzica ma invaluie si imi creeaza noi si noi ganduri.Pozitive de data asta!Cu fiecare nota muzicala zbor tot mai departe,spre cer,spre infinit,in dorinta de a gasi soarele,iar versurile parca sunt scrise doar pentru mine.Ma regasesc in cea mai simpla silaba,sau chiar in intonatia unei voci.Imi place sa visez cu ochii deschisi atat la trecut cat si la viitor.Uneori e bine,alteori mai putin.Cert este ca visele mele sunt dantela din care creez povesti,pentru mine,pentru tine..poate si pentru "noi".Imi tes sufletul din dantela colorata.. Totul este visare...Totul este fericire...Totul este pace...Totul este iubire.Un "tot" din care nu se poate evada si nici nu imi doresc :)

0 comentarii: