marți, 25 noiembrie 2008

Impotent emotional sau masca de macho ?

O zi foarte ciudata pentru mine,in care am trecut prin toata gama emotionala a unui Rac,plus cele a unei femei..epuizant!Tocmai cand ma pregateam sa inchei aceasta zi, am inceput sa vorbesc cu o foarte buna prietena.La un moment dat mi-a zis ca si ea scrie atunci cand simte nevoia,insa fara sa le publice.Am ramas placut impresionata de ceea ce mi-a fost dat sa citesc,asa ca nu m-am putut abtine:
" Impotent emotional sau masca de macho?Sau poate frica de a te simti implinit?Sau poate te-ai pierdut in paradoxul ce-l creezi in jurul tau?!
Iti place sa joci rolul acesta,iti place sa stii ca esti placut si ca femeile din jurul tau abia asteapta sa le zimbesti sau sa le vorbesti.Stii foarte bine sa faci furori si sa astepti laude pe care cu siguranta le vei primi.Astepti relaxat si sigur pe scaunul tau o veste de la ea si aceasta vine de fiecare data tot mai aproape de inima ta,de dorinta si placerea ta interioara.Apoi blochezi totul cu o fraza sau un gest si redevii acel impotent emotional sau,poate iar ti-e frica..?!
Nu mai are rost sa incerci sa o recuceresti,probabil ai uitat ca si ea e o vipera dulce,aparent de gheata insa cu suflet curat de copil..Gata!S-a blocat,s-a retras in carapacea ei,a reciclat informatiile si amintirile,salvand doar ce era mai important in spatele unei parole indescifrabile.Asta e:visam,plecam,urlam,trantim,uitam,ne jucam,insa niciodata nu iubim.." Tina Wonder
Hush..

2 comentarii:

Gloriole spunea...

ce tare e :)

Tia spunea...

Mersi pt inspiratie detka!urmeaza continuarea..:)